VIRTUALNI ASISTENT ZA MALE I SREDNJE PODUZETNIKE ZA KNJIGOVODSTVO, FINANCIJE, MARKETING I ADMINISTRACIJU
Tko su virtualni asistenti za male i srednje poduzetnike?
Virtualni asistenti za male i srednje poduzetnike, poznati i kao VA, stručnjaci su koji pružaju podršku svojim klijentima putem interneta.
Idealna su pomoć i podrška obrtnicima, OPG-ovima, poduzećima, udrugama ali i fizičkim osobama.
To su stvarni ljudi a ovaj naziv dobili su jer posao za svoje klijente odrađuju na daljinu i online.
Svrha virtualnih asistenata je pojednostaviti vaše poslovne procese i sve vaše radne zadatke te na taj način pomoći vam da uštedite novac i vrijeme.
Zašto odabrati nas za svog virtualnog asistenta?
– korištenjem naših usluga nećete morati zaposliti novog djelatnika
– posao obavljamo putem vlastitog poslovnog subjekta te za nas nemate troškove doprinosa, poreza, bolovanja, regresa, božićnica i sl.
– radimo online iz vlastitog ureda pa nemate troškove opreme i režija
– angažman je fleksibilan i ovisi o vašim željama i potrebama
– naše usluge plaćate po produktivnim radnim satima
– usluge možete ugovoriti i na par sati mjesečno, ako tako vaše poslovanje zahtjeva
– mogućnost ugovaranja za obavljanje pojedinih zadataka
– mogućnost plaćanja po satu, mjesečnom paušalu ili po projektu
– zbog naših kompetencija, stručnosti i vještina nije potrebno gubljenje vremena za uvođenje u posao
Zbog svih ovih prednosti mnogi poduzetnici shvaćaju da su virtualni asistenti kvalitetna karika u njihovom poslovanju i investicija, a ne trošak.
Štede vam novac i vrijeme pa na taj način imate više vremena za vaš primarni posao i sve ono što vam donosi profit i zadovoljstvo.
DELEGIRAJTE POSAO
i koristite naše usluge virtualne asistencije.
Ako se željena usluga ne nalazi na popisu, nema problema, slobodno se javite i pronaći ćemo rješenje za vaše potrebe.
– priprema dokumentacija za knjigovodstvo
– izrada i slanje predračuna i računa
– izrada knjige prometa
– obavljanje platnog prometa
– izrada i obračun putnih naloga
– knjiženje ulaznih računa
– knjiženje izlaznih računa
– knjiženje izvoda
– izrada i knjiženje primki
– obračun plaća
– obračun ugovora o djelu i autorskih ugovora
– izrada i dostava JOPPD obrasca
– dostava platne liste zaposlenicima
– izrada financijskih izvješća
– izdavanje potvrde o plaći
– prijava na HZMO i HZZO
– osnivanje obrta i poduzeća
– izrada i slanje ugovora
(o radu, o djelu, autorskih ugovora i sl.)
– ostale vezane usluge
– izrada jednostavnih web stranica (WordPress+Elementor)
– ažuriranje i održavanje WordPress stranica
– ostale vezane usluge
– uredski poslovi
– vođenje evidencija
– izrada i slanje ponuda, predračuna, računa
– usmena i pismena poslovna komunikacija
– izrada dopisa
– izrada prezentacija i izvještaja
– izrada Google obrazaca
– unos i obrada podataka
– organizacija i vođenje mail pretinaca
– hosting za Zoom, Google Meet i MS Teams
– ostale vezane usluge
Imate pitanja ili vas zanimaju naše usluge?
JAVITE SE!
info@biz-solution.hr
mobitel
+385 98 444 075
Povežimo se
Newsletter
PRIJAVITE SE I SAZNAJTE SVE ŠTO JE POTREBNO KAKO BI VAŠE POSLOVANJE BILO USPJEŠNO, PROFITABILNO I U SKLADU SA ZAKONOM!
Hvala Vam!
Molimo da potvrdite svoju e-mail adresu putem maila dobrodošlice kojeg ste zaprimili u svoj inbox.